Tuesday 1 February 2011

candy tydzien 4 - WYNIKI

Losowanie miało być w sobotę, przepraszam że nie było.
Cały weekend przesiedziałam na kursie, a od weekendu walczę ze swoim pokojem.
Stęskniłam się za scrapowaniem i już nie mogę się doczekać kawałka stołu dla siebie.
Mam nadzieję, że jutro wszystko wróci do normy.

Wracając do losowania...

...
...
...
zuzik
!!!

Gratuluję i proszę o kontakt :)

Dziewczyny i chłopcy, postanowiłam zrobić jeszcze kilka aniołków.
Nie wszystkie będą do oddania, ale na pewno będzie coś i dla Was.

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :*


5 comments:

  1. Niestety nie ja, ale będę zaglądać, będę oglądać i podziwiać;-)))

    ReplyDelete
  2. ojjjjjj... a na mnie też czasem mówią Zuzik!! :D
    Gratuluję zwyciężczyni! :)

    PS i zapraszam do siebie: zuzanioly.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. to ja czekam... bo może jeszcze mi się uda... :D

    ReplyDelete
  4. Eeee...znowu poleciał gdzieś indziej! Gratuluję!

    ReplyDelete
  5. Dziękuję!!! Ale się cieszę!
    Mówią, że do trzech razy sztuka, ale ja się nie poddałam i za czwartym razem się udało!
    Na maila wysyłam dane!
    Skaczę pod sufit ze szczęścia!!!
    Pozdrawiam!:-)

    ReplyDelete