Sunday 10 June 2012

top7+1 ;)

Miało być deszczowo? Siedzę i tworzę... na świeżym powietrzu. Pod pachę wzięłam mój ostatni (za tydzień będzie już inny) 'zestaw niezbędny':

1. kolekcja - Elise Rebel - 7Dots Studio 
2. wydrukowane główki
3. gesso
4. liquid pearls
5. czarny cienkopis
6. czarny tusz
7. sznurek
+ kilka kawałków kartonu





Moje top 7 miałam zgłosić na  scrapki - wyzwaniowo, ale w rzeczywistości jest 8 (buuu :P)
Już nie pamiętam kiedy coś zgłosiłam na wyzwanie, muszę się postarać i wreszcie coś wykombinować :P

To jeszcze nie koniec mojego mini art journala, kolejne karty w przygotowaniu.
Miłego dnia!

5 comments:

  1. uwielbiam te Twoje stronki!!

    ReplyDelete
  2. rewelacyjny! Ty w wannie - urzekająca poza ;)
    Kochana, nie wiem jak Ty to liczysz. jutro, tzn. dzisiaj, ale później, jak mój mózg będzie lepiej funkcjonował, wrócę i obczaję to jeszcze raz... coś mi tu nie pasi... ;)

    ReplyDelete
  3. So fun...love it! Especially your great feet! Cheers Claire x

    ReplyDelete